Vi ønsker alle våre leverandører hjertelig velkommen til Norske kulturhus fagkonferanse på Bærum kulturhus!
På denne siden finner du svar på generelle spørsmål rundt konferansen for leverandører.
Klikk på lenkene under for å hoppe direkte til hver kategori:
- Pris, påmelding og min billett
- Teknisk leverandør
- Leverandørprogram
- Hotell og måltider
- Praktisk og transport
PRIS, PÅMELDING OG MIN BILLETT
Hva koster det å delta?
Standplass, annen deltagelse i leverandørprogrammet og deltakelse på konferansen er inkludert i leverandørmedlemskapet. Konferansepakke med måltider og hotell kommer utenom, og valg av konferansepakke og overnatting kan gjøres via Checkin når dere registrerer dere. Hotell betales av dere selv på stedet og manglende betaling vil bli etterfakturert.
Hvor melder jeg meg på?
Påmeldingsfristen for Fagkonferanse 2025 har gått ut.
Når er konferansen og hvem er årets vertskap?
Årets datoer er 11.-12. mars. Vi er stolt over å presentere Bærum kulturhus i Sandvika som vertskap for fagkonferansen 2025.

Foto: Bærum kulturhus
Hvor finner jeg info om mine tilleggsvalg i påmeldingen?
Alle dine valg finner du på din tilsendte mobilbillett. Her følger en instruksjon for hvordan du kan finne tilvalgene på pc / mobil.
- Klikk deg inn på din tilsendte billett og velg «Åpne mobilbillett» litt lenger ned.

2. Finn knappen «Flipp» nederst til høyre. Trykk her for å finne dine tilleggsvalg. Denne fungerer både på mobil og på pc. Da finner du dine tilvalg fra påmeldingen!


TEKNISK LEVERANDØR
Jeg er teknisk leverandør. Hvor finner jeg mer info?
I år samarbeider vi med Kulturrom og deres årlige fagsamling. Årets program ser derfor noe annerledes ut for våre tekniske leverandører.
Du finner mer info i egen sak HER.
LEVERANDØRPROGRAM
Hvordan ser årets leverandørprogram ut?
Programmet i år blir som følger:
- Leverandørtorg
- Leverandørpresentasjoner (Fristen for å melde interesse har gått ut)
- Rundebord (Fristen for å melde interesse har gått ut)
- Møter med kulturhusmedlemmer
Dere kan lese mer detaljer om de forskjellige punktene via lenke HER.
Om du har noen spørsmål ang. årets leverandørprogram, kan du kontakte produsent Casandra på casandra@kulturhus.no
Info om leverandørtorget
- Årets leverandørtorg finner sted i Bærum kulturhus foajé
- Det er kun lov med et stk. medbrakt roll-up pr. stand, ved mindre annet er avtalt med produsent Casandra.
- Leverandører på torget får et stk. ståbord og vi legger opp strøm til alle bord.
Oversikt over standplasser finner dere HER.
Kontaktperson Bærum kulturhus:
Ole Myrvold
Tlf: 958 08 235
Mail: ole.myrvold@baerum.kommune.no
Info for leverandører som skal holde leverandørpresentasjon
- Leverandørscenen finner i år sted på Bærum kulturhus sin Foajéscene
- Presentasjoner på leverandørscenen avvikles fra egen medbrakt pc/mac. Husk nødvendige overganger for HDMI.
- Leverandører på leverandørscenen får tilgang til mygg, ståbord/talerstol, prosjektor og lerret.
- Detaljer om oppmøtetid mm. kommer i egen mail.
Info for leverandører som skal moderere rundebord
- I år vil det bli en egen bolk med leverandør-rundebord. Denne vil holdes dag to av konferansen.
- Detaljer for leverandører som deltar her i år kommer i egen mail.
Hvordan booker jeg et møte med kulturhusmedlemmer?
Dette kan dere booke gjennom oss. Avtalen om et møte må dere selv ta direkte med kulturhuset.
Book ditt møterom her:
Møt opp i billettluken på Bærum kulturhus, og dere vil herfra få hjelp til å finne frem til Kommunegården og deres møterom.
HOTELL OG MÅLTIDER
Hvor skal vi bo?
Hotellet i år heter Thon Hotell Oslofjord. Hotellet ligger 6 minutters gange fra Bærum kulturhus og 7 minutters gange fra Sandvika stasjon.
Adresse: Sandviksveien 186, 1337 Sandvika
Tlf: 67 55 66 00
Dette er årets priser for overnatting (eget valg i påmeldingen):
Overnatting Thon Hotell Oslofjord, 10.-12. mars (2 netter. Pris 2490,-)
Overnatting Thon Hotell Oslofjord, 11.-12. mars (1 natt. Pris 1245,-)
Hvor finner jeg info om måltider under konferansen?
For de som ankommer mandag kveld blir det en hyggelig middag og samling på Bærum kulturhus sin Foajéscene. Tirsdag har vi vår tradisjonelle pølsefest og festmiddag på kvelden. På hotellet kan dere nyte en deilig hotellfrokost, og det blir servert lunsj og andre mellommåltider på kulturhuset begge dager.
Tidspunkt på måltider finner dere i programmet HER.
PRAKTISK OG TRANSPORT
Kan jeg oppbevare bagasje ved ankomst?
Ja. Bagasje kan oppbevares i eget rom på kulturhuset. Hotellet har også eget bagasjerom.
Får vi deltakerliste?
Deltakerliste finner dere HER.
Hvor finner jeg hovedprogrammet?
Programmet finner dere HER.
Kan jeg se tidligere program?
Programmet for fagkonferansen på Hjertnes kultursenter i Sandefjord høsten 2024 er tilgjengelig HER.
Hvordan kommer jeg meg til Sandvika?
Det går regionaltog (Vy) og flytog fra Oslo lufthavn til Sandvika stasjon flere ganger i timen. Toget tar 40 minutter.
Toget fra Oslo S til Sandvika stasjon tar 14 min.
Asker og Bærum Taxi– 67 10 00 80
Jeg kommer i bil, hvor kan jeg parkere?
Sandvika Storsenter tilbyr døgnåpen parkering med 2 timers gratis parkering i deres åpningstider. Utover dette kommer det en timespris eller døgnpris. Under Claude Monets allé er det gratis parkerings-plasser etter 17.00. I Claude Monets allé er det et begrenset antall parkeringsplasser.
I tillegg har hotellet egne parkeringsmuligheter for de av dere som bor der. Parkering her etter gjeldende betingelser.